– Jag har alltid en massa idéer i huvudet och kan man inte förverkliga den ena får man gå vidare och prova nästa. Det här känns helt rätt, säger ensamföretagaren.
I början av oktober öppnar butiken i en ny lokal på Kågevägen som ska vara öppen två dagar i veckan, men framförallt ska e-handeln utvecklas.
Hon tänker även satsa mer på mässor och pop up-butiker i andra städer.
Hon byter koncept i nya butiken i centrala Skellefteå: ”Känns mycket roligare”– Vi har varit med på Nolia höst, trädgård och Stora Nolia i både Piteå och Umeå och fått bra respons. Det är kul att höra att man är uppskattad, säger Sandra Grefve.
I fjol hade hon en pop up-butik i Umeå och tanken är att öppna en liknande vid jul igen.
– Umeå är en stor favorit, det kändes som att det gick så pass bra där så det är värt att satsa igen.
Hur har bygget av kulturhuset påverkat butiken?
– Det är inga drop in-kunder längre så det är tråkigt. Sedan var jag så pass ny när bygget drog i gång så det är många som inte vet att jag ens funnits där.