Peter, Markus och Sandra, mer kända som PMS, underhöll med sång och musik.
Även Norrlands egna reklampris, Guldfyren, delades ut. Där stod Länsförsäkringar Västerbotten och Komatsu Forest som vinnare i kategorierna konsument respektive business to business.
Se pristagarna och andra glada deltagare i bildspelet ovan.
Therese Mossberg, Skellefteå kommuns marknadsenhet, och Maria Rautio, Destination Skellefteå tog del av den gemytliga stämningen.
Daniel Kitti, Swedbank, och Sofia Andersson Lundberg, Folkparken var också på plats. Folkparken var även nominerade till årets marknadsförare.
Renee H Lundberg, Arctic Business Incubator, och Ida Viderlund, Advokat Kaiding, tyckte också det var trevligt på tillställningen.
Lennart Persson, SEB, och Pär Johansson, Food, skrattade och hade roligt under kvällen.
Mats Bohman, TV4, och Jonas Lundqvist, egenföretagare, talade gott om glassen på galamiddagen.
Medan Nadja Lindgren och Ingrid Widing, Plakat kommunikationsbyrå, tillsammans med Susanne Lohman och Lotta Gisselberg från Länsföräkringar Västerbotten kammade hem Guldfyren i konsumentkategorin.
Anders Svanborg, Thomas Holmström och Erika Boström från TR kommunikationsbyrå, som arbetat med Komatsu Forest som kund, tog emot priset i Guldfyrens business to business-kategori.
Martine och Lars Westerlund var mycket nöjda med att få titulera sig årets marknadsförare i Skellefteå 2013.