Byråer stöttar Musikhjälpen – på Tradera

Foto: Foto: Lars Westerlund

Ekonomi, näringsliv & finans2015-12-18 16:48

Kommunikationsbyrån Krux och PR-byrån Henson har gått samman och gjort en auktion på Tradera till förmån för Musikhjälpen.

– Den som budar hem auktionen får en kommunikationseftermiddag tillsammans med Krux och Henson. Med utvalda strateger kan vi på olika sätt optimera det vinnande företagets identitet under en eftermiddag, säger Emma Zimdahl, PR-konsult på Henson.

Vinnaren får välja mellan följande tre inriktningar – identitetsöversyn, strategi för sociala medier samt en workshop i varumärkesutveckling eller krishantering.

Pengarna går oavkortat till Musikhjälpen där årets tema är att ingen ska behöva fly undan klimatet. – Vi vill vara med och hjälpa dem som behöver det allra mest, och detta kändes som ett bra sätt för oss att bidra, säger Nicola Hood, projektkoordinator på Krux.

Elin Olsson Affärsliv24

undefined
Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!