Hotellet hade marknadsförts som fyrstjärnigt, men när kvinnan och hennes medresenär kom dit ska det ha varit allt annat än lyxigt.
”Dörren till rummet gick inte att stänga och låsa ordentligt, man fick upp dörren med en lätt knuff, sängkläder var använda, sand i sängen, hårstrån på toan, städningen på rummet under all kritik, tidigare gästers naglar och långa hårstrån på golvet, det var otroligt ohygieniskt!!!”, skriver hon i sin anmälan.
Dessutom skriver hon att maten ska varit nästintill oätlig och att wifi:et inte fungerade.
Hon kontaktade resesajten som hänvisade vidare till hotellreceptionen.
”Efter att jag själv fått klaga i receptionen fick vi byta rum som inte var bättre, samma fel på dörren och lika dålig städning!”, skriver kvinnan i anmälan.
Nu kräver kvinnan att hon ersätts med halva beloppet av vad resan kostade.
”Det för att resan blev helt förstörd, kunde inte sova eftersom dörren inte gick att låsa, fick själv försöka städa rummet så gott det gick, merkostnader för att använda det egna internet på telefon, merkostnader för mat”, skriver hon i anmälan.